A brand-new generation of marketing

For discourse: The aged discontinuative form of marketing doesn’t go. Clients are tuning out. They no more hear absolute communications. Alternatively, they call for content in the brand names they acquire and the marketing that gets hold of them.

Perhaps, a brand-new generation of marketing strategies is coming – as a movement succeeding direct marketing and permission marketing.

Read more...

Abstraktionsalternative in der Markenzeichenausdehnung

Nutzeffekte aus der Zusammensetzung von Betriebsnamen und Produktnamen

Vermittels der Verknüpfung des Unternehmensnamens mit einzelnen Produktbezeichnern soll bewirkt werden, dass der Hersteller mit seinem Ruf das neue Fabrikat sozusagen 'legimitiert', während die speziellen Bezeichner dem Fabrikat einen abgetrennten Charakter verleiht.

Read more...

Significance-marketing

Marketing with significance is the antidote to choosing out; it adds measure to people’s lives unconditional to purchase - which, as it turns out , is far more than possible to get their business and their faithfulness. It’s marketing that is frequently more substantive than the merchandise it purposes to exchange. Here, a relation:

Direct Marketing

1.    Set about the consumer straight off, using directed data.

Read more...

Business-Marketing with significance

Marketing with signification is the cure to opting out; it adds value to people’s lives unaffiliated to purchase - which, as it turns out , is far more prospective to acquire their business and their faithfulness. It’s marketing that is oftentimes more significant than the trade good it aims to deliver. Here, a relation:

Direct Mercantilism

1.    Approach the consumer straight off, using marked selective information.

Read more...

Betriebsneuerscheinungen und Verbraucherwünsche

Weshalb erfinden die Betriebe wieder und wieder neue Erzeugnisse, sei es als Marktnovität oder als Betriebssneuerscheinung und das in unentwegt schnellerem Rhythmus. Grundsätzlich lassen sich hierfür folgende Gründe ins Feld führen:

•    Der rapide Fortgang in Forschung und Technik bringt neue Kreationen bzw. beachtenswerte technische Aufwertungen.

Read more...